logobarcelonatsunamis
barcelonatsunamis


ANEM A CONÈIXER ELS MONTPELLIER-MANTAS !!!


Com ja sabeu aquest any els Tsunamis més grans no van de colónies, faran un pas més i aniran de viatge a Montpellier. No hi aniran només a fer turisme o passar-ho bé sinó que es dedicaran a fer un intensiu de Hockey amb jugadors dels Montpellier-Mantas. És per aixó, que aquest cap de setmana, la Laia i jo ens hem desplaçat a aquesta ciutat per preparar el viatge i conèixer personalment les persones que ens ajudaran a fer-ho possible. Us expliquem com va ser el viatge:

Després de matinar molt i dues hores i mitja d'autopista vem arribar a Montpellier. El primer que vem fer, va ser anar a l'alberg per reservar l'allotjament i els menús diaris que farem en un restaurant que es troba a 5 minuts caminant de l'alberg. Tot seguit ens vem dirigir a la seu del club, el Complexe Sportif Albert Batteaux, que està a les afores de la ciutat. Allà ens vem trobar amb la tresorera del club, la Yolanda i el director esportiu Raphäel Facchini que serà el que entrenarà als nostres jugadors. La sorpresa va ser quan ens van explicar que el mateix dissabte tenien un partit molt important contra el Cannes, on es decidiria en partit d'anada i tornada la primera posició del campionat de França en Categoria 1 (la que està per sota l'El.lit que és la màxima de França). Evidentment en Raphäel juga i és un dels puntals de l'equip com després vem veure durant tot el partit.

Així doncs durant tot el matí aficionats i jugadors de diferents categories del club van estar preparant desinteressadament l'aconteixement; altaveus, llums, entrades, pòsters, merchandising, gradareies suplementàries… Nosaltres ja que hi erem també vem ajudar una mica i de pas ens vem guanyar el dinar de barbacoa que van preparar després de tot el matí de feina.

Durant el dinar vem parlar de com seria l'estada dels Tsunamis a Montpellier i quin tracte tindrien en els entrenaments. En Raphäel té dues coses clares en aquest sentit, ell demana molta intensitat i atenció en els entrenaments i també intercanvi de cultures ja que alguns dels entrenaments seran conjunts amb el jugadors infantils dels Mantas. Esperem no defraudar-lo i donar la talla en tots els aspectes.


 

 

 

 

 

 

La tarda la vem passar confirmant els llocs on podrem fer activitats més lúdiques durant el viatge, tipus bolos, disco sobre gel i altres sorpreses…

Quan va ser l'hora del partit, vem tornar a la pista i desseguida ens vem adonar que per ells el Club és una cosa molt important, el porten al cor i se senten representants de la seva ciutat allà on van. A les grades no hi cabia ni una agulla i fins i tot han de reservar seients per les autoritats. El partit va ser molt emocionant, el resultat va ser 6-6 i per tant tot obert pel partit de tornada a Cannes. Pel que vem poder veure en Raphäel és un jugador molt impulsiu i ràpid que sempre que està al camp va al 100% i esperona en tot moment al seus companys.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sabeu perqué tots els jugadors de categories inferiors del club portaven el seu stick en tot moment? La Laia i jo tampoc ho sabiem però després vem veure que té moltes utilitats. Com a pal de bandera amb la samarreta i per fer passadís d'honor als seus ídols al final del partit.

 

Així doncs tot preparat pel viatge dels Infantils aquest estiu. Si voleu conèixer més coses dels Mantas podeu visitar la seva web : www.montpellier-mantas.com