logobarcelonatsunamis
barcelonatsunamis


Festa del Club BarcelonaTsunamis 2007-2008 : 7 de juny de 2008

El dissabte 7 de juny, es va fer la Festa dels Tsunamis, com a cloenda de la temporada 2007-08. La festa es va fer a les instalacions de l'INEFC, a Montjuic i va ser tot un èxit, més de 150 persones van gaudir dels diferents partits que es van fer i del sopar.

Pel que fa als partits, es van fer dos categories, "GRANS" i "PETITS", en la primera es va imposar el GOZZILES, mentre que pels petits van ser els ESPARTANS (al final de la pàgina teniu la composició de cada equip).


Al final es va fer una entrega de medalles per a tots.

Pel que fa al sopar, feia goig veure una sala com la sala d'actes de l'INEFC, gairevé plena, amb 150 Tsunamis disposats a passar una bona estona.

Després d'un bon sopar, va començar l'acte amb dos videos, un recopilatori dels equips Infantil, alevins i minis, i un de la final de la lliga guanyada pels Benjamins, on durant uns minuts, vam reviure les emocions d'aquell dia; volem agraïr la feina dels pares que van colaborar en l'elaboració de tot el montatge (en Sergio, en Jordi i en miki).
Després es vanentregar els premis als entrenadors. L'Albert es va endur una placa conmemorativa de la victòria de l'equip Benjamí a la lliga, la primera lliga dels Tsunamis.
Es van entregar samarretes a en Carles García, que s'ha perdut tota la temporada per una important lesió, però que de cara a la propera ja està amb ganes de posar-se els patins, i als membres "sortints" de la Junta, Monica Brych, Octavi Royo i Francesc Subirada.
Per acabar, es va fer entrega del premi Tsunami de l'Any a Francesc Subirada, president del club, per la gran tasca que ha fet des de l'inici del club fins ara.


Finalment, els membres de la junta van aconsseguir (després de varis intents sense èxit) fer-se una foto conjunta.

Equips


GRANS

GOZZILES
MINOTAURES
BIG FOOTS
Josep Pujol "p"
Toni García "c"
Sergi de Manuel
Fran Subirada
Joanic Altés
Bruno Ayres
Joana Marturià
Aaron Lloveras
Maria Ballester

Albert

Lluis Riera "p"
Guille Pérez"c"
Mar Redondo
Marc Borrell
Pablo Martí
Jana Reventós
Toni Membrilla
Laura Madrenas
Esther Colomé
Néstor Ferrer

Paul
Oriol Borrell "p"
Pau Menéndez "c"
Marcel Casado
Oriol Jornet
Dani Royo
Roger Domingo
Diana Bécares
David Freixes
Adrià Canals
Cande Herrera

Kevin

PETITS

GREMLINS
HOBBITS
ESPARTANS

Roger Gasull "p"
Carla Lliveria "c"
Júlia Marcos
Joaki Subirada
Àlvar Bonilla
Mel.lina Altés
Arnau Baldó
Maria Sanchis
Max Muñoz
Ines Garín

Kevin

Guillem Sanchis "p"
Gery Marturià "c"
Josep Serra
Arnau Llausí
Pol Stemper
Manel Rubio
Gemma Ruiz
Anna Calonge
Yonel Pablo Linares

Albert

Ian Ruiz "p"
Álvaro Pons "c"
Pablo Sabater
Lucas Muñoz
Laia Jornet
Pol Caselles
Alex de Miguel
Pablo Ballester
Pau Galofré

Paul