logobarcelonatsunamis
barcelonatsunamis


Tucans ASME - 1
Barcelona Tsunamis - 10
      5/11/2005


Com a casa

Avui juguem en el camp dels Tucans, club al que des d'aquí volem agrair públicament el que amablement ens deixin el seu camp per poder jugar com a locals quan així ens ho exigeix la Federació.

Abans de començar el partir l'ambient al vestidor és de convenciment en la victòria; ningú sap dir per què, no hi ha dades que així ho indiquin, però els jugadors tenen clar que guanyaran. Com deia el gran Sun Tzu una batalla sempre la guanya l'exèrcit que sap que la guanyarà abans d'iniciar-la.

El partit comença amb una pressió constant del nostre equip que està aprenent a començar el partit concentrat des del primer moment. Després de 3 tirs a porteria contraria, a la quarta arriba el primer gol fruit d'una bona jugada de tot l'equip.

El joc està centrat en camp contrari i es veuen els primers indicis d'un bon control del puc. El porter contrari es llueix parant 5 tirs ben col·locats. Però en un contraatac ràpid (qui hi havia a la defensa?) arriba l'empat (m'heu deixat sol !, pot dir el porter). Segueix la pressió dels Tsunamis però la primera part acaba en empat.

El segon temps comenta com a acabat el primer : pressió constant i joc en camp contrari; bé, amb una diferència: el Kevin es queda afònic .

Tres nous tirs parats per el porter del equip contrari abans del 1-2 i una certa reacció dels Tucans amb un dispar al pal fan pensar en la possibilitat d'un empat. Però és un emmirallament: tornem a un domini aclaparador del partit i fem el 1-3 que fa justícia al que hem vist fins al moment al terreny de joc.

Tres gols més en un minut acaben de deixar clar el marcador. 1-6. L'equip comença a fer rondós amb passes llargs al stick. Per instants la plàstica és magnífica. És emocionant recordar com aquests encara nens van començar a aprendre a patinar fa uns anys i veure com ara dominen la tècnica com si sempre haguessin tingut uns patins sota els peus. L'Albert s'ha de sentir molt orgullós del que ha aconseguit.

El Kevin, que com bon entrenador mai en te prou, dedica el segon descans a demanar al equip joc de passes llargs i control del puc. Insisteix en que els jugadors de darrera no regateixin: no es pot perdre el puc darrera, és massa perillós.

L' inici del tercer temps amb un gol ràpid als 20 segons acaba de decidir el partit i converteix el tercer temps en un entrenament (per desgràcia no tenim un camp en condicions per poder entrenar entre setmana). La tensió disminueix. El joc s'obre per tot el camp. Arriben 3 gols més i s'acaba el partit amb la millor de les notícies: el comportament dels jugadors i del públic ha estat exemplar.

Esperant que els poders públics se'n adonin de que fa falta una pista el nostre barri i ens ajudin a fer-la, la petita avantatja que tenim es que a vegades juguem a fora com si juguéssim a casa.

Fotos


Fitxa tècnica:

Jugadors:

TUCANS ASME

10 Miguel Piñol
19 Laura Redobdo
22 Tamara Grande
60 Irene Recio
62 Ivan Gallardo
63 Marc Vilancos (1 gol)
68 Ian Gimeno
82 Sergi Ruiz
90 Ferran Ortiz
94 Marta Redondo
99 Hector Romero

Entrenador: Javier Cabezas

BARCELONA TSUNAMIS

20 Marcel Casado (2 gols / 2 assistències)
23 Marc Borrell
25 Daniel Royo
26 Oriol Jornet (2 gols)
30 Pau Menendez
34 Lluis Riera
35 Antoni García (3 gols / 3 assistències)
39 Sergi de Manuel
42 Francesc Subirada (3 gols/ 1 assistència)

(Lesionat: Robert Andrea)

Entrenadors: Albert Bragulat i Kevin de la Hoz

RESULTAT FINAL: 1-10.

Parcial Primer Temps: 1-1

0-1 min 5, Antoni García (35)
1-1 min 7, Marc Vilancos (63)

Parcial Segon Temps: 0-5

1-2 min 1, Antoni Garcia (35)
1-3 min 4, Francesc Subirada (42)
Assistència Antoni Garcia (35)
1-4 min 9, Francesc Subirada (42)
1-5 min 9, Marcel Casado (20)
Assistència Antoni Garcia (35)
1-6 min 9, Antoni Garcia (35)
Assistència Marcel Casado (20)

Parcial Tercer Temps: 0-4

1-7 min 1, Marcel Casado (20)
Assistència Francesc Subirada (42)
1-8 min 7, Oriol Jornet (26)
1-9 min 8, Oriol Jornet (26)
1-10 min 9, Francesc Subirada (42)
Assistència Antoni Garcia (35)